kroonprinses

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kroonprinses
Op zoek naar Kroonprinses? - Zoek Kroonprinses in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kroonprinses, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kroonprinses > Forum > Amalia forum > Heeft Amalia het syndroom van Down?
  Lilo  1. Geplaatst op 07 februari 2004 om 08:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ia Amalia wel helemaal gezond?
Ze lijkt wel erg op een kindje met Down syndroom!
Ik hoop haar en haar ouders een fijne en liefdevolle toekomst toe.
lilo

R Wielstra  2. Geplaatst op 17 februari 2004 om 19:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ook wij hebben de indruk, na de reportage over de cadeau's op tv te hebben gezien, dat ze iets mankeert. De stand van haar ogen doet dit vermoeden.
Laten we hopen dat dit niet zo is en dat ze kerngezond is.

Ageeth  3. Geplaatst op 21 maart 2004 om 20:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

eerst vond ik ook dat het gezichtje wat anders leek, maar ik denk dat dit hoofdzakelijk de stand van de fotograaf was want op andere foto´s lijkt het een beeldschoon prinsesje. Laat Prinses Maxima en Prins Willem Alexander gewoon lekker genieten.

veel geluk!!

Astrid  4. Geplaatst op 12 april 2004 om 12:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Zeur niet zo joh! Heeft dat kind het syndroom van down? Heb je die kinderen van Laurentien wel eens gezien? DIe hebben toch ook niet het syndroom!? NIet iedereen is beeldschoon van zichzelf hoor.

Iekje  5. Geplaatst op 17 mei 2004 om 01:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Het is heel normaal dat babies in de eerste maanden behoorlijk scheel kunnen kijken. Zelfs de kleur van hun ogen kun je nog niet bepalen. Als het wel down-syndroom had dan waren er veel meer kenmerken. Het is een gewone gezonde baby.

Buster  6. Geplaatst op 17 mei 2004 om 16:38 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Syndroom van Down lijkt mij ook niet. Dat kun je trouwens goed op dat filmpje zien.
Eerder lijkt mij, de combinatie van een scheel oogje plus het feit dat het kind werkelijk moddervet is, de reden voor dit algemeen vermoeden.
Het verhaal dat een dikke baby tevens ook een gezonde baby is, is ook allang achterhaald
Integendeel een kind wat te dik is zal later extra problemen krijgen met zijn gewicht.(er zijn vetcellen in de jeugd gekweekt)
Een baby met overgewicht kan zich niet makkelijk bewegen denk aan zich omdraaien zelfstandig zitten en zich optrekken en over een poosje lopen.
Verder wens ik W.A. en Maxima veel plezier en succes met hun kleine amalia

Titia Berke..  7. Geplaatst op 18 mei 2004 om 00:14 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wat een gezeur, Amalia is een prachtig kind, een wolk van een baby, die gewoon helemaal lekker gezond is!

Laat Willem Alexander en Maxima nou eens gewoon lekker genieten van hun dochter, zoals wij allemaal doen, als we net vader en moeder zijn geworden! Ik hoop dat ze het heerlijk vinden en Maxima ook lekker met haar familie in Argentinie kan genieten van Amalia! Heel veel geluk, gezondheid en liefde toegewenst vanuit het Spaanse, Javea, van Hans, Mark en Titia Berkenbosch

Corine  8. Geplaatst op 12 juni 2004 om 14:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 12 april 2004 om 12:27 schreef Astrid het volgende:
Zeur niet zo joh! Heeft dat kind het syndroom van down? Heb je die kinderen van Laurentien wel eens gezien? DIe hebben toch ook niet het syndroom!? NIet iedereen is beeldschoon van zichzelf hoor.

Heeft niks met schoonheid te maken anders, amalia is een mooi meisje maar toch denk ik ook aan het syndroom van down, de stand van de oogjes plus het platte neusje.

In oostenrijk is ze immers ook met zonnebril geftografeerd (waarschijnlijk om de oogjes te bedekken). En het zou best kunnen aangezien Maxima tijdens haar zwangerschap ook problemen heeft gehad, dat ze rust moest houden. Komt erg vaak voor dat het met dit syndroom tijdens de zwangerschap al niet lekker loopt.

E.c Bohle  9. Geplaatst op 27 augustus 2004 om 08:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 12 juni 2004 om 14:27 schreef Lilo het volgende:
Ia Amalia wel helemaal gezond?
Ze lijkt wel erg op een kindje met Down syndroom!
Ik hoop haar en haar ouders een fijne en liefdevolle toekomst toe.
lilo

nou zeg ik heb zelf een zoon met down syndroom an amalia lijkt echt niet op een je hoeft er niet de spot mee te drijven!!!

Henk  10. Geplaatst op 08 december 2004 om 11:14 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Nee,
Ik denk niet dat ze Down heeft,
Dan zou Amalia er nooit geweest zijn (zogenaamd dood geboren)
Een toekomstige Koningin met Down, dat zullen ze bij het koningshuis wel niet wensen.

Feit blijft wel dat ze een lelijk kind is...
maarja, als het maar gezond is, dat is het belangrijkste.
en natuurlijk dat vader en moeder er gelukkig mee zijn. en dat zullen ze zeker zijn. een eigen kind is toch een wonder.

trouwens, ik moet nog zien of ze ooit koningin wordt, ik denk dat het koningshuis zijn langste tijd heeft gehad.
Kan er niet rouwig om zijn, ik gun hun het beste, maar dit kost onze samenleving toch elk jaar weer miljoenen..

Henk

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X